Csomópont

Bevezető

A terméklogisztikai iparágban általános probléma a cégek és partnerek közötti folytonos termékadat szinkron megoldása. Különböző cégek más-más üzleti intelligencia szoftvert használnak, ami sok esetben okoz mindennapos fejfájást és kényszerít ki bérköltség növekedést.

A webshopok és kasszaszoftverek számára fontos, hogy a lehető legfrissebb adatokkal tudjanak szolgálni a termékek árát, beszállítói készlet és beszerzési státuszait tekintve. Ezeken felül gyakran kiemelkedően fontos szerepet játszik még a szállítási idő is. Amikor egy kereskedelmi cég több beszállítóval áll kapcsolatban, többezer termékkel dolgozik, nyilvánvalóan fontos a terméktörzs adatok automatizált karbantartása és ellenőrzése. Ez nem csupán jelentősen csökkentheti az improduktív bérköltséget, de a hibázás lehetőségét is visszaszorítja.

Azonban a megoldás korántsem olyan egyszerű. Azon túl, hogy a cégek általában különböző szoftvereket használnak az adatok nyilvántartására, a technológiák gyakran típusukban sem egyeznek meg. Vannak, akik ERP rendszert használnak, mások csak MRP vagy egyszerű készletkezelő szoftvert. Vannak, akik fejlett B2B/B2C webshopban teszik elérhetővé ezeket az információkat, mások csupán adatszinkron szervert biztosítanak. De nem ritka az időnként hírlevéllel kiküldött táblázat vagy tájékoztató levél sem, és még sorolhatnánk a különböző eseteket. Gyakorlatilag ahány cég, annyi megoldás.Ezért amennyire általános ez a probléma éppen annyira specifikus a megoldás is!

A Csomópont egy erre a problémára létrehozott szoftverkészlet, melynek segítségével specifikus szinkronizáció hozható létre beszállítók vagy más partnercégek között. Ezzel automatizálva olyan feladatokat, amiket sokszor ember végez, növelve ezzel a hibák lehetőségét és az improduktív költségeket is.

Automatizálás

Lehetővé válik a különböző cégek közötti termékállapot és információ szinkronizációja, az érintett partner által biztosított adatok alapján. Ezzel létrehozható időzített, vagy esemény vezérelt folytonos szinkronizáció.

Amennyiben egy beszállító változtatja árait, a kereskedő minél hamarabb szeretne reagálni a változásokra, hiszen a beszerzési árhoz kell igazítania az értékesítési árakat.

Konkurens kapcsolatok kezelése

Nem ritka eset, amikor egy cégnek több beszállítója van. Ebben az esetben pedig gyakran fordul elő, hogy a két beszállítói kínálat között vannak átfedések, az-az két beszállítótól is beszerezhető egy termék. Ebben az esetben jó lehet, ha egy automatika ár, készletmennyiség, vagy más számított súlyozás alapján eltudná dönteni, hogy melyik beszállítót helyezze prioritásba. A Csomóponttal lehetőség van ilyen jellegű megoldásokra is!

Folyamatok - Audit fázisa

Első körben egy komplex auditot hajtunk végre, mely tartalmazza a következő vizsgálatokat...

Folyamat - Jelenlegi infrastruktúra

A jelenleg használt szoftver, vagy szoftverek összessége. Azok között történő kommunikáció szükséges mértékű teljes feltérképezése.

Folyamat - Partnertechnológiák megismerése

Megismerkedünk a cég partnerei által használt szoftverekkel, technológiákkal. Készítünk egy technikai audit elemzést. A konklúzió segítséget ad, hogy kiszűrjük azokat a partnereket, akiket nem lehetséges automatizálni.

Ezen túl az audit rámutat olyan lehetséges sérülékeny pontokra, melyekről korábban senki sem tudott!

Spóroljon automatizálással!

0
0
0
0
0